Mielőtt bárkit megbíznál a szlogened megírásával érdemes átgondolni egy 3 összetevős receptet, ami be szokott válni és rendkívül hatékony:
3️⃣ Vegyél egy csipet univerzálisan örök felismerhető igazságot a célközönségről. Valamit, ami megkérdőjelezhetetlen;
2️⃣ Egy evőkanállal abból, amiben te vagy a legjobb (szakmai), 1 ek márka igazság;
1️⃣ A kettőt turmixold össze egy velős purpose létrehozásához. Sütve, főzve, előmelegített tányéron, online & offline felületeken egyaránt tálalható. Az elégedettség pedig garantált.
örök felismerhető igazság + amiben a legjobb vagy + a kettő mixelése.
GlaxoSmithKline esettanulmány
Van egy nagy gyógyszeripari vállalat – GlaxoSmithKline, akik a legtöbbet költöttek kutatásra a világon, hogy megfékezzék a betegségeket. Náluk a fent említett módszer úgy működött, hogy:
3️⃣ Minden embert megrémiszt a betegség;
2️⃣ A világon mindenkinél többet költ azon a területen kutatásra és védelemre;
1️⃣ A világon senki nem harcol jobban a betegségek ellen. = az esszenciája pedig 3 szó lett = we fight disease.
Így jött létre az alap szlogenjük anno. A módszer kreditje pedig David Kershaw-t illeti, CEO M&C Saatchi Group-nál + Nader Tavassoli Professzort, aki megosztotta a történetet a Coursera.org felületen.
A metódus neve pedig ’3 Box Thinking’. Bízom benne, hogy közelebb kerültél a megoldáshoz. Amennyiben kész a sajátod, írd meg e-mailben, vagy itt a komment szekcióban!